Jak działamy

Krok I

Jeszcze przed pierwszym spotkaniem prosimy o kontakt drogą elektroniczną poprzez maila lub telefoniczny, dzięki któremu chcielibyśmy dowiedzieć się jakie są Wasze oczekiwania, a przede wszystkim kiedy ma odbyć się ślub, wesele, w jakiej miejscowości, na ile osób, dla jakiej grupy osób i w jakiej formie, jeżeli Macie już wybrany motyw przewodni to świetnie, jeżeli nie, pomożemy wam go stworzyć! Spotkanie jest bezpłatne i nie zobowiązuje.

Krok II

Pierwsze spotkanie odbędzie się w dogodnym dla Was miejscu, na którym wysłuchamy waszych oczekiwań, pomysłów i dowiemy się co jest dla Was priorytetem. Przedstawimy Wam ofertę na podstawie zebranych wcześniej od Was informacji i ustali wstępny budżet. Jeżeli nasza oferta się spodoba, na tym etapie również przedstawimy wam wykaz naszych prac i wynagrodzenia agencji. Nie pobieramy prowizji od wynagrodzeń wykonawców ślubnych. Nasz cennik jest stały w zależności od ilości usług wykonywanych dla Was nasze wynagrodzenie jest wyższe lub niższe. Koszt naszych usług nie jest zależny od budżetu Waszego ślubu i wesela, a od prac i zaangażowania włożonego przez nas w ich organizację.

Krok III

Kiedy już wiecie, że to właśnie nam chcecie powierzyć organizację Swojego ślubu i wesela podpisujemy umowę, którą w postaci wstępnej przesyłamy wam wraz z kosztorysem. Od tej pory bierzemy się do realizacji wszystkich prac objętych w umowie, informujemy was o wszystkim na bieżąco, i oczywiście jesteśmy do Waszej dyspozycji o każdej porze dnia i nocy.

Świadczymy usługi wysokiej jakości, każdy klient, ślub i wesele są indywidualnym spersonalizowanym zleceniem, nie mamy schematu, który powielamy. To dzięki Wam, waszym pasjom i niepowtarzalnym osobowościom wspólnie możemy Tworzyć niepowtarzalne chwile, które pozostaną w Waszych wspomnieniach już na zawsze.